شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

    طرح توجیهی تولید نایلون دسته دار طرح توجیهی تولید نایلون دسته دار
    طرح توجیهی تولید نایلون دسته دار طرح توجیهی تولید نایلون دسته دار

    طرح توجیهی تولید نایلون دسته دار

    امتیاز مشتریان: 1 از 1 رای
    64 نمایش
    1,800,000ریال

    طرح توجیهی تولید نایلون دسته دار 200 تن 1402

    طرح توجیهی کارخانه تولید نایلون دسته دار به ظرفیت 200 تن در سال 1402  بصورت بروز و جامع محاسبه شده و از نظر فنی و اجرای خط تولید و بسته بندی کامل می باشد. این طرح توجیهی کارخانه تولید نایلون دسته دار مورد تایید سازمان صنعت ومعدن و جهت اخذه تسهیلات بانکی و توجیه سرمایه گذاران عزیز می باشد.

    سرفصل های طرح توجیهی تولید نایلون دسته دار شامل:

    • محل اجرای طرح
    • سرمایه گذاری کـل
    • سهم آورده متقاضی
    • سهم تسهیلات
    • دوره بازگشـت سرمایه طرح
    • اشتغالزایی طرح
    • توجیه اقتصادی
    • اطلاعات چند ساله سود و زیان

    سرمایه گذاری ثابت

    • ماشین‌آلات
    • تاسیسات
    • وسایل نقلیه
    • تاسیسات اداری
    • هزینه‌های قبل از بهره‌برداری

    هزینه های جاری

      • مواد اولیه و نهاده های تولید
      • حقوق و دستمزد
      • هزینه نگهداری و تعمیرات
      • هزینه استهلاک
      • سوخت و انرژی
      • فروش
      • برآورد هزینه های عملیاتی و غیر عملیاتی
      • استهلاک هزینه های قبل از بهره برداری
      • هزینه فروش و اداری ( معادل 2% فروش سالانه)
      • سود ویژه قبل از کسر مالیات
      • محاسبه دوره برگشت سرمایه
      • محاسبه نقطه سر به سر ( در 100% تولید )
      • حقوق و دستمزد
      • سوخت و انرژی
      • تعمیر و نگهداری
      • توزیع و فروش استهلاک قبل ازبهره برداری
      • پیش بینی نشده

    همانگونه که می دانید نایلون ها و نایلکس های دسته دار امروزه از میزان مصرف بسیار بالایی برخوردار می می باشند. از طرفی مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید انواع نایلون رکابی چه درجه یک و چه درجه چندم، در ایران تولید می گردد. از این رو قیمت مواد اولیه مورد نیاز برای تولید انواع نایلون دسته دار نیز مناسب می باشد.

    میزان مصرف بالا و قیمت مواد اولیه بسیار مناسب سبب شده است که سود آوری خط تولید نایلون و نایلکس قابل توجه باشد. در طرح توجیهی تولید نایلون دسته دار به تمام اطلاعات فنی،مالی و آموزشی برای راه اندازی خط تولید نایلکس دسته دار پرداختیم.

    سود تولید نایلون و نایلکس دسته دار

    حالا که انواع نایلون را شناخته‌ایم متوجه می‌شویم کاربرد آن در زندگی روزانه و صنعت بیشتر از آنچه است که تصورش را می‌کردیم. همین کاربرد فراوان نشان می‌دهد که درامد تولید نایلون مبلغ کمی نباید باشد و شاید در شمار صنایع پربازده نیز به حساب بیاید. حتی بازیافت و تولید نایلون و نایلکس از مواد بازیافتی نیز درآمد تولید نایلون را در حد معقول و مقبولی نگاه داشته است. در صورتیکه که ساعات کاری در فرآیند تولید اضافه شود قطعاً سودآوری نیز به مراتب افزایش خواهد داشت.

    به هر حال موادی چون نایلون و نایلکس در زندگی هر یک از ما به شیوه‌های مختلف و متنوع کاربرد دارند و به همین دلیل آشنایی با مواد اولیه تولید نایلون و نایلکس خالی از لطف نبوده و همچنین سبب می‌شود بدانیم که تا چه میزان استفاده انواع آن در بخش‌ها و صنایع مختلف رایج است و نکته بعدی اینکه این اشتباه ما که خیلی تفاوتی بین نایلون و نایلکس قائل نبودیم را برای همیشه برطرف می‌کند.

    طرح توجیهی تولید نایلون دسته دار 200 تن

    تفاوت نایلون و نایلکس

    نایلون و نایلکس در کشور ما گاها بجای یکدیگر و به اشتباه بیان می شوند.اما ببینیم تفاوت نایلون و نایلکس چیست؟

    از نظر جنس و ضخامت نایلون ها نازک، شفاف، براق و نرم هستند و زمانیکه انها را مچاله می کنیم خیلی صدا نمی دهند.اما نایلکس ها خشک و مات هستند و آنها را می توان در ضخامت بسیار کم تولید کرد.نایلکس ها معمولا هنگام مچاله شدن صدا می دهند.برای نمونه نایلکس می توانیم به سفره یکبار مصرف، کیسه زباله رولی و … اشاره کنیم.

    نایلکس معمولا از پلی اتیلن سنگین و سبک تهیه می شود که 80 درصد پلی اتیلن سنگین و 20 درصد سبک در ان بکار می رود.

    نایلون یک ترموپلاستیک است که از مواد پتروشیمی تهیه می شود و در بسیاری از چیزهایی که روزانه مصرف می کنیم وجود دارد.مثلا همان دندانه های پلاستیکی مسواک، ظروف غذاخوری، جوراب و …

    مواد اولیه تولید نایلون

    مواد اولیه تولید نایلون چیست؟همانطور که پیشتر گفتیم نایلون پلیمری پرکاربرد است و در اصل پلی اتیلن به عنوان پلیمر پایه در ساخت آن نقش اساسی دارد. عناصر طبیعی در ترکیب این ماده دخیل هستند از جمله نیتروژن، اکسیژن، هیدروژن و کربن. ترکیب همین‌ها سبب انعطاف پذیری و پایداری در نایلون است.

    برای رسیدن به محصول نهایی نایلون را در درجات مختلفی تولید می‌کنند که نوع 6 و 6.6 پرکاربردترین درجه آن می‌باشد. این تولیدات هم در صنعت، هم کشاورزی و هم برای مصارف خانگی و روزمره استفاده می‌شوند و به همین خاطر با توجه به کاربردی که دارند، ضخامت، میزان استحکام و کشسانی آن‌ها متفاوت است.

    در دسته بندی‌های کلی نایلون را در دو دسته نایلون عریض و نایلون بسته بندی تقسیم می‌کنند که هر یک از موارد که ذکر کردیم در یکی از این دو دسته قرار می‌گیرند. برای مثال نایلون ساختمانی، نایلون کشاورزی و گلخانه‌ای از انواع عریض و نایلون شیرینگ و حباب دار و یا حتی استرچ های بسته بندی در زیر مجموعه نایلون‌های بسته بندی قرار می‌گیرند.

    احتمالاً با مرور انواع این نایلون‌ها تصویر ذهنی شما کامل شده و تقریباً همه انواع آن را دیده باشید و به این نتیجه برسید که نایلون به کیسه فریزر ختم نمی‌شود.

    مواد اولیه تولید نایلون و نایلکس از ترکیب گرانول‌های پلی اتیلن و نایلون است. گرانول همان پلی اتیلن ولی به شکل دانه است. این شکل به دلیل هدر رفت و خطر بیماری‌های تنفسی کمتر، بیشتر مورد استفاده بوده و جایگزین پودر پلی اتیلن شده است. گرانول‌ها درون دستگاه قرار گرفته و با کمک حرارت ذوب می‌شوند و در نهایت با کمک خروجی‌های خاصی به شکل نایلون از دستگاه اخراج می‌شوند. برای آنکه این خروجی را واقعاً نایلون بنامیم لازم است کمی صبر کرده تا مواد سرد شود و تبدیل به همان چیزی شود که همه ما با شکل و شمایل آن آشنا هستیم همان نایلونی که انتظارش را داریم.

    طرح توجیهی تولید نایلون دسته دار 200 تن

    دستگاه تولید نایلون

    به این ماشین صنعتی دستگاه تولید رول نایلون و یا دستگاه تولید نایلون رولی نیز گفته می شود. برای تولید نایلون و نایلکس دسته دار معمولا از نایلون های عرض ۸۰ و ۱۰۰ سانتی متر استفاده می شود. از این رو دستگاه های تولید رول نایلون عرض ۸۰ و ۱۰۰ سانتی متر نسبت به دیگر ماشین آلات تولید نایلون از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند.

    دستگاه پانچ نایلون

    دستگاه پانچ نایلکس وظیفه دسته دار کردن نایلون های دوخت برش خرده توسط دستگاه دوخت و برش نایلون را برعهده دارد. این دستگاه معمولا بصورت دستی ساخت می گردد. قیمت دستگاه پانچ نایلون بسیار پایین بوده و تاثیر چندانی در افزایش قیمت خط تولید نایلون دسته دار ندارد.

    کمپرسور هوا فشرده

    کمپسور باد یکی دیگر از تجهیزاتی است که در خط تولید انواع نایلون و نایلکس بکار می رود. وظیفه کمپرسور هوا کمک به دستگاه تولید رول نایلون می باشد. بالن نایلون خروجی قسمت اکسترودر دستگاه تولید نایلون با کمک کمپرسور هوا باد شده و ایجاد می گردد. مشخصات کمپرسور هوای فشرده مورد نیاز هر خط تولید به مشخصات دستگاه تولید نایلون رولی بستگی دارد. معمولا کمپرسور هوا ۱۵۰ لیتری برای خط تولید نایلون و نایلکس کفایت می کند.

    کنترل کیفیت تولید نایلون

    یکی از مراحل بسیار مهم در فرآیند تولید نایلون، مرحله کنترل کیفیت می باشد. کنترل کیفیت جهت تعیین صحت عمل تولید، مطابق مشخصات فنی تعیین شده برای محصول انجام می گیرد.

    این عملیات سبب می گردد تا ضمن جلوگیری ازتولید محصولات معیوب، ازهدر رفتن سرمایه ها جلوگیری به عمل آمده و قیمت تمام شده محصول کاهش یابد.

    کنترل کیفیت تولید نایلون را باید در سه مرحله اعمال نمود.

    • کنترل کیفیت مواد اولیه: ماده اولیه باید از کیفیت خوبی برخوردار بوده و مطابق با استانداردهاى لازم تست گردد. از جمله پارامترهاى قابل بررسى در این مرحله می توان از شاخص ذوب، دماى سرویس دهى، مقاومت در برابر اسیدها و قلیایى ها و وزن مخصوص (چگالى) نام برد.
    • کنترل کیفیت حین تولید: در حین تولید براى جلوگیرى از تولید ضایعات و افزایش کیفیت محصول تولید شده باید کنترل کیفى صورت گیرد. در حین تولید لازم است تا فیلم ریخته شده از نقطه نظرهاى مختلف مانند ضخامت کنترل کشش فیلم، عدم چروک شدن آن، بریدگى، چسبندگى، ضخامت لایه ها و… کنترل گردد.
    • کنترل کیفیت نهایی: محصول نهایى باید طبق استانداردهاى فیلم هاى پلاستیک کنترل گردد. از جمله پارامترهاى قابل کنترل می توان چسبندگى، شفافیت، ضخامت و یکنواختى عرض فیلم را نام برد.

    طرح توجیهی تولید نایلون دسته دار 200 تن

    بازار هدف در تولید نایلون

    بازار هدف تولید نایلون بیشتر مردم هستند. روزانه میلیون‌ها پلاستیک در دسترس مردم قرار می‌گیرد. فروشگاه‌های مواد غذایی، میوه‌ فروشی‌ها، لباس فروشی‌ها و هر صنفی که در زمینه خرید و فروش فعالیت می‌کند به نایلون وابسته است.

    از این رو برای پیدا کردن بازار هدف و شناسایی مشتریان ویژه آن با مشکلاتی رو به رو نخواهید شد، به غیر از اینکه رقبای زیادی وارد بازار شدند و باید برای ارائه بهترین نایلون‌های خود، کمی تلاش کنید، برای اینکه در شناسایی بازار هدف خود با مشکلات زیادی رو به رو نشوید، بهتر است که از همه سیستم‌های بازاریابی استفاده کنید.

    یعنی به صورت حضوری و مجازی به معرفی نایلون‌های خود بپردازید. همچنین با فروش محصولات خود به صورت اینترنتی، بخشی از بازار هدف نایلون‌ها را از دنیای مجازی جذب کنید

    درباره پشتیبانی محصول

    کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان مارکت ام ال ام بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

    روشهای پشتیبانی

    جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.
    64 نمایش
    1,800,000ریال
    مزایای شما از این خرید:
    6 ماه پشتیبانی اریگان
    دانلود مادام العمر محصولات
    دانلود رایگان آپدیت محصولات
    طرح توجیهی تولید نایلون دسته دار
    امتیاز مشتریان: 1 از 1 رای
    تعداد پارت: 1
    اندازه: 1 MB
    فرمت: pdf,doc
    زبان: فارسی
    به روز شده در:
    ارائه دهنده با کیفیت ترین محصولات آموزشی در زمینه فروشندگی و شبکه سازی

    سایر محصولات پروژه ! Other Products

    طرح توجیهی راه اندازی نانوایی لواش و فانتزی
    پروژه !
    پروژه ! ارائه دهنده با کیفیت ترین محصولات آموزشی در زمینه فروشندگی و شبکه سازی
    اطلاعات مالی و اقتصادی در طرح توجیهی راه اندازی نانوایی (لواش و فانتزی یا باگت) طرح توجیهی راه اندازی نانوایی – آیا قصد راه اندازی کسب و کار نانوایی خود را دارید؟ یک طرح توجیهی خوب توسعه یافته برای درک جنبه های مالی و اقتصادی سرمایه گذاری شما ضروری است. در این مقاله [...]
    109 نمایش
    1
    1,990,000ریال
    طرح توجیهی نخلستان خرما ۵ هکتار
    پروژه !
    پروژه ! ارائه دهنده با کیفیت ترین محصولات آموزشی در زمینه فروشندگی و شبکه سازی
    طرح توجیهی نخلستان خرما ۵ هکتار طرح توجیهی نخلستان خرما ۵ هکتار – هدف از این مقاله ارائه توضیحات دقیق در مورد اطلاعات مالی و اقتصادی جدول توجیهی پروژه نخلستان می باشد. جدول شامل شاخص ها و ارقام مختلف مربوط به جنبه های مالی پروژه می باشد. با درک این معیارهای کلیدی، [...]
    99 نمایش
    1
    1,990,000ریال
    طرح توجیهی پرورش قارچ
    پروژه !
    پروژه ! ارائه دهنده با کیفیت ترین محصولات آموزشی در زمینه فروشندگی و شبکه سازی
    معرفی طرح توجیهی پرورش قارچ 1402 در این مقاله به بررسی جنبه های مالی و اقتصادی طرح توجیهی پرورش قارچ می پردازیم. ما اطلاعات دقیقی در مورد نیازهای سرمایه، شاخص های مالی و دوام اقتصادی پروژه ارائه خواهیم داد. با درک جنبه های مالی، سرمایه گذاران و کارآفرینان آینده نگر می توانند [...]
    109 نمایش
    1
    2,490,000ریال
    طرح توجیهی پرورش بز مورسیا ۵۰ راس
    پروژه !
    پروژه ! ارائه دهنده با کیفیت ترین محصولات آموزشی در زمینه فروشندگی و شبکه سازی
    طرح توجیهی پرورش بز مورسیا ۵۰ راس 1402 طرح توجیهی پرورش بز مورسیا ۵۰ راس – بز مورسیا حیوانی با جثه متوسط با گوش ها و دم های کوتاه تر از بسیاری از نژادهای دیگر بز است. گوش های آن ها به صورت افقی و شبیه گوش های نژادهای سوئیسی مانند سانن هستند. در مقایسه […]
    91 نمایش
    1
    1,450,000ریال

    محصولات مرتبط Related Products

    طرح توجیهی تولید تنباکو میوه ای
    پروژه !
    پروژه ! ارائه دهنده با کیفیت ترین محصولات آموزشی در زمینه فروشندگی و شبکه سازی
    طرح توجیهی تولید تنباکو میوه ای طرح توجیهی تولید تنباکو میوه ای مطالب ارائه شده در این مقاله بخشی از تجربه چندین ساله نویسنده در صنعت و تجارت در حوزه دخانیات است ؛ طرح ارائه شده تولید تنباکو میوه ای صفر تا صد بسیار پرسود ، زود بازده و نیاز به سرمایه زیادی ندارد ( […]
    80 نمایش
    1
    4,500,000ریال
    1541 شناسه محصول
    64 نمایش